10 t/m 14 juli Le Vallon des Oiseaux Reillanne

10 juli 2013 - Reillanne, Frankrijk

In de stromende regen komen we aan op Le Vallon. 3 jaar geleden zijn we hier een week geweest. Een mooi ruim terrein. Een gezellig restaurant onder een dak van druivenbladeren waar het zonlicht zacht doorheen filtert en het heerlijk koel is. Vanavond staat er een uitgebreid buffet op de menukaart. Ook is er live muziek en speelt Herman een aantal nummers op zijn gitaar.

Entree van Le Vallon  Zwembad Le Vallon Reillanne   Zwembad Le Vallon Reillanne

Helaas in dit oord geen internet. Om toch met de buitenwereld te communiceren gaan we de berg eerst op en dan af, naar een café op het markplein van Reillanne.  Zo’n 3 kwartier lopen vanaf de camping.

Onderweg naar Reillanne  Reillanne  Reillanne marktdag

Onderweg komen we langs een tuin waar een kunstenaar woont. In zijn tuin staan beelden roestige beelden. Van de meest uiteenlopende onderdelen heeft hij prachtig gestyleerde dier en mens figuren gesmeed.

Onderweg naar Reillanne  Onderweg naar Reillanne  Onderweg naar Reillanne

Het terrein vanaf grote hoogte