15 t/m 18 juli Les Romegas Buis les Barronies

15 juli 2013 - Buis-les-Baronnies, Frankrijk

Buis les Barronnies zwembad   Buis les Barronnies telefooncel   Buis les Barronies camper

De rit naar Buis Les Barronies duurt vele male langer dan we leuk vinden. De navigatie is compleet van slag. We komen op plekken waar we niet willen zijn. Uiteindelijk, dankzij een piepkleine plattegrond uit één van de campinggidsen, vinden we de camping.

Op Le Romegas hebben we afgesproken met onze Franse vrienden Andre en Marie-Paule.Ze zijn er nog niet, maar zullen de volgende dag arriveren.

Buis les Barronnies Andre et Marie-Paule  Buis les Barronnies vlinder  Buis les Barronnies H&A

Op het terrein zijn langs het pad liggen rotsblokken versierd met grappige tekeningen.

Buis les Barronnies rots     Buis les Barronnies rots   Buis les Barronnies rots

Buis les Baronnies,  gorge    Buis les Barronnies   Buis les Baronnies,  gorge

We lopen naar Buis-le-Barronnies. Dit is niet zomaar een ontspannen wandeling. Eesrt volgt vanaf de camping een afdaling, vervolgens komen we na ruim een half uur uit op de openbare weg. Onderweg prachtige genieten we van de prachtige gorges. Dan is het nog zeker een goed uur lopen naar het centrum van Buis les Barronnies, waar een grote streekmarkt met de voor de Provence bekende kleurrijke kramen.